Μεγάλες εταιρείες διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων αναλαμβάνουν συχνά να «ξεπλύνουν» τα εγκλήματα αιμοσταγών καθεστώτων. Σύντομα, κάποιες θα βρεθούν αντιμέτωπες με το πιο δύσκολο έργο του αιώνα: να καλλωπίσουν την εικόνα της Σαουδικής Αραβίας. του Άρη Χατζηστεφάνου Το να αποκεφαλίζεις ανθρώπους και να τοποθετείς τα ακέφαλα σώματά τους σε μεγάλους σταυρούς συνήθως δεν ευνοεί την εικόνα σου σε διεθνές επίπεδο. Εάν βομβαρδίζεις καθημερινά γυναικόπαιδα σε γειτονικές χώρες και ευθύνεσαι για τη μεγαλύτερη επιδημία χολέρας στη σύγχρονη ιστορία, επίσης ενδέχεται να αντιμετωπίσεις προβλήματα με το «ίματζ». Οταν, τέλος, ο Αμερικανός πρέσβης στη χώρα σου στέλνει απόρρητα τηλεγραφήματα στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ στα οποία υποστηρίζει ότι χρηματοδοτείς τρομοκρατικές οργανώσεις σε διάφορα σημεία του πλανήτη, ίσως δυσκολευτείς να πάρεις το Νόμπελ Ειρήνης (αν και κάποιοι έχουν αποδείξει ότι είναι εφικτό). Ολες αυτές οι κατηγορίες, που βαραίνουν εδώ και δεκαετίες τη Σ